CARIAN PANTAS

TESTIMONI MIRACLE MASK



Hanya RM15




Antara testimoni daripada pengguna MIRACLE MASK.
Anak saya sendiri macam ada bisul di hidungnya.Saya tepek MM ni agak tebal masa die tidur.Esok pagi,dah surut n esoknye pula..dah xda..saya juga menggunakan MM ni.Berikut adalah testi daripada pengguna lain.Nak tengok lagi banyak,boleh Google mengenai MM ni.Memang terbukti berkesan.Rugi tak mencuba.
p/s: K.Nur ialah nama pembekal
k.khem said...

salam utk semua pengguna MIRACLE MASK, saya ni nak kata baru kenal prdk ni tak la..dah lama gak dpt dari nur tp asyik tak guna2..hehehehe so alhamdulillah...lepas guna mask ni mmg superb & marbeles...kekekeke tak yah nak gi salon buat treatment kita sendiri jer buat... kulit rasa gebu..rasa nak pegang jer kulit muka tu...bila dah guna mula promote kat member soh dorang rasai hasil baru 2 hari guna...tak tau nak gmbrkan camner gebunyer..nk rasa tu korang kena try guna...sapa2 nak kawin nak jimat takmo gi salon try la mask ni..mmg BERBALOI!!!

kak rok said...

testimoni sy.memula dulu sy guna mask ni bersama-sama eumora dijadikan scrub dan juga untuk lulur badan. Dulu2 suka pakai bedak sejuk tp skng ni suka menempek muka mlm2 dgn mask ni. Kesan dari guna miracle mask ni yg ketara ialah kulit lebih licin dan gebu, terasa halus dan tegang. Parut2 dan noda hitam juga sudah pudar.Sesekali manjakan diri, santai2 di bilik air lama2 sambil lulur badan mggunakan miracle mask ini mmg best. Ianya satu terapi yg bagus khususnya untuk menghilangkan stress dan merehatkan minda sambil membelek kulit dan tubuh anda. usap lah dan rasailah belaian dgn menggunakan miracle mask ini untuk kesan yang lebih terhadap kulit anda.

SHAM said:

really amazing product..actually dah banyak product yang saya cuba dan banyak wang yang dihabiskan untuk mengatasi masalah kulit muka saya,hasilnya kurang memuaskan..hinggalah saya diperkenalkan dengan product Miracle dari Kak Nur..hasilnya mengagumkan..jerawat jadi kecut,kulit lebih licin dan gebu.kawan2 bertanya apakah rahsianya...thanks kak nur

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails